teman blogger

Nov 9, 2012

down TT

Assalamualaikum wbt

be back again :)
hmmmm...baru je lps tgk result final tadi...to be honest my result really not make me happy..
i'm quite upset now..but to be upset now is nothing rite !
soo i'm gonna cheer up myself !! yyyeeaahhhhhh
soooo cheer up SYAZANA !! u can do it !! fighting fighting !!!

lagi pun nie 1st sem kan..u have about another 2 or 3 sem to make up ! study hard !! make sure next sem nie study hard ! no play play daa TT

baru sedar betapa sshnye jadi student universiti nie...x mcm skola...segala2nya ckgu sediakan...kat universiti sume kena buat sendiri..xde sape nk mrh2 da klau xbuat keje..sume ats diri sendiri..

for myself i need to be more mature and independent..yeahhh
next sem mayb is the though sem for me bcause i need to make up for the 1st sem ! yeahh target x mencapai sasaran ! so kerja lebih laaa

hahahaaaa klakar la pulak !! rse mcm dpt result SPM je !! tpi this is the worst la for me...
bile tgk result...da terbukti i'm suck with HISTORY !! even blaja in malay pun ! so terang lagi bersuluhlaa yg aku mmg xkan amik history as my major subject for degree...but, for POLITICAL SCIENCES, hold on ok !! will wait for the next coming up subject !

yeahh to be honest i got to know my pointer since yesterday...as the result, it really turn me down..rse mcm nk give up study...but its not me !! mmg i cried alone smlm..but give up bkn jln penyelesaian yg baik..so i just trying to cheer up myself...

ape-ape pun fighting for the next sem ! u can do it ! lps nie kena berubah jdi lgi rajin bukak buku ye ! okkkkkk !!!!

thats all...nk luahkan bebanyak kat sini pun x bole jugak! hehe
btw, congrats to all my friends that got flying colours for ur final..and bgi yg x dpt or same je lebih krg ngn aku, we can do the best for the next sem !!! fighting guys !

No comments: