teman blogger

Follow by Email

Oct 13, 2011

hari-hari (da xde modal nak cakap mcm nie laa..) :P

Assalamualaikum wbt

hahah....
rasa mcm nak gelak je satu hari nie bole x ? ak pun xtahu la kenapa....
errrkkkk...sakit ke ? otak xbtol ke ? hahah..yela tu kut..
almaklumla tggl 31 ari je lagi nak SPM daa....
mmg mcm nie ea bdk2 batch lepas2 rse ? haiyaa......
tpi xde la smpai gile kan kan kan ?? ngee...ape kau ngarut nie syazana oitt *_*

hhmmm....owh nak leave a question kt sini bole x ?
huh ! leave jelaa....ade org kesah !! gggrrr
okey..asal aa laki suke sakitkan ati pompuan ?
mcm tu keje rasmi dorg jekan....
tapi kan..xsume la plak yg mcm tu...
klau yg baek tu..baek tahap malaikat...(errkk..xsmpai malaikat kut)
ade yg jahat tu plak..rase mcm nak lenyek2 ngn kete kebal je....ngeee
suke hati je nak buat org mcm mne...
cakap kdg tu pkai lps jee....
patu bile da buat org marah pndai plak tu nak pujuk2 mintak maaf....
tang pujuk2 tu yg buat bulu roma mula bina klcc tu..
ggrrrr....geli je dgr....
tapi xdinafikanlaa ade je yg baik...
ade jugak la yg aku kenal yg agk baik ngn aku...
okay.....bace dek mamat2 malaya nnti kang mau aku kene tmph siap2 lubang kubur tu...huhu
sorry okay  kpd mamat2 sejati malaya sekelian....
walaupun mengutuk daa kate korg baik jugak eaa :P

hahah....tahu takut :D

hmm result trial ? rse mcm nak nangis berbaldi-baldi je tgk result tu....
ade ke patut dorg naik kn gred...haiyaa..
apape pun alhamdulillah la kire bole pkai la jugak...
only need less effort to be successful...
"effort the ladder of success"...
apape pown wish me luck la in our SPM examination yg da get ready nak tunjuk aura gunung berapi..haiyaa

copy right,
syazana =P

Oct 9, 2011

konsert malam simfoni Universiti Malaya '11

Assalamualaikum wbt

hooiiyyeeeaaaa.....dapat pegi konsert malam simfoni UM ni smlm.....yeaaa....pegi ngn family tpi dok ngn kwn2....best sangat

da kenapa gaya macam tak pernah pegi konsert je hahaa

ade imam muda ngn kump feelhoney......tu yg buat teruja gilassss tuuu !!
lgipun da lame xpegi tgk konsert kannnn...macamnielaaa :P

okay btambah2 lagi teruja sbb pegi ngn kengkawan wlaupun dtg ngn family..fahammmm ?? xfahamm sudaaa...hahah

dikesempatan ini.......cewaahhh ayt..hahah...nak ucap congrats kt sume abg2 n kakk2 yg grad thn nie....xkirela Universiti mne....

saye pun grad jugak sbtu dpn..grad abis skolaa....hahahh

Oct 5, 2011

berjalan tanpa henti - devotees

salam....haaa...kali nie nk ck psl lagu devotees nie...

haaaa..nie la satu2 nye lagu nasyid yg dpt perhatian drpd kwn2 ku yg xbrape nk minat kt nasyid2 nie..,

congrats to devotees sbb da berjaya tarik rmai peminat dgr nasyid....tahniah tahniah....

lgu yg xpena jemu nk dgr wlaupun dok ulang byk2 kali.....ehehe

to my friends -----> dgr2 la slalu lgu2 nasyid nie..bestt.....heheh

peace ~ =)

Oct 2, 2011

program kecemerlangan KAA

Assalamualaikum wbt...
ehemmeheemmm...soundchecksoundcheck..hahah

okay org tgh letih mmg mcm nie...wlaupun letih disbbkan smangat berkobar-kobar nk post digagahkan la jua diri utk menaip...cewwaahhh ayat !! hahah

kali nie punye program kaa mmg lain..ape yg lain aku pun xtahu..hahah
ehh..lupe nk bgi tahu kaa stand for kelas aliran agama that means kelas bdk2 yg amik arab dri f1 till f5

pgi pgi lgi mmg aku da kecoh da kt skola tu..hahah..biase laa nie kan syazana hazwani klau xkecoh bkn tu orgnye...hahah.

cume nk citer yg program tdi tu mmg best...lain dri yg lain..superb...hahah
tmbh2 plak penceramah jemputan Ustaz Amin Idris pengacara assalamualaikum kt tv alhijrah...pergghh mmg mantop la talk yg dia bgi....suke giler ! and and..dia ckp sok tgk assalamualaikum dia akn sebut nama skola ktorg..pergghh...bangga la jugak...hahah

+++ abg pyan saujana tu pun ade...hahah..sronok gilerr...nak kate skola aku nie popular mmg xla kan...tpi abg pyan nie pun slalu dtg skola ktorg sbb nk latih bdk2 nasyid skola..kire dia jadi guru vokal kump nasyid skola laa

okay xpyh citer pnjg2 laa....(tpi da pnjg pun) cume nk ckp yg program kali nie superbbbb

pesanan dri ustaz amin idris > if u want to success u must have a dream....to create a dream u must create big dream...if someone call u crazy..u just say SO WHATTTT !!! hahah


~mencuba melakukan perubahan yg lebih baik terhadap diriku ^_^