teman blogger

Follow by Email

Oct 13, 2011

hari-hari (da xde modal nak cakap mcm nie laa..) :P

Assalamualaikum wbt

hahah....
rasa mcm nak gelak je satu hari nie bole x ? ak pun xtahu la kenapa....
errrkkkk...sakit ke ? otak xbtol ke ? hahah..yela tu kut..
almaklumla tggl 31 ari je lagi nak SPM daa....
mmg mcm nie ea bdk2 batch lepas2 rse ? haiyaa......
tpi xde la smpai gile kan kan kan ?? ngee...ape kau ngarut nie syazana oitt *_*

hhmmm....owh nak leave a question kt sini bole x ?
huh ! leave jelaa....ade org kesah !! gggrrr
okey..asal aa laki suke sakitkan ati pompuan ?
mcm tu keje rasmi dorg jekan....
tapi kan..xsume la plak yg mcm tu...
klau yg baek tu..baek tahap malaikat...(errkk..xsmpai malaikat kut)
ade yg jahat tu plak..rase mcm nak lenyek2 ngn kete kebal je....ngeee
suke hati je nak buat org mcm mne...
cakap kdg tu pkai lps jee....
patu bile da buat org marah pndai plak tu nak pujuk2 mintak maaf....
tang pujuk2 tu yg buat bulu roma mula bina klcc tu..
ggrrrr....geli je dgr....
tapi xdinafikanlaa ade je yg baik...
ade jugak la yg aku kenal yg agk baik ngn aku...
okay.....bace dek mamat2 malaya nnti kang mau aku kene tmph siap2 lubang kubur tu...huhu
sorry okay  kpd mamat2 sejati malaya sekelian....
walaupun mengutuk daa kate korg baik jugak eaa :P

hahah....tahu takut :D

hmm result trial ? rse mcm nak nangis berbaldi-baldi je tgk result tu....
ade ke patut dorg naik kn gred...haiyaa..
apape pun alhamdulillah la kire bole pkai la jugak...
only need less effort to be successful...
"effort the ladder of success"...
apape pown wish me luck la in our SPM examination yg da get ready nak tunjuk aura gunung berapi..haiyaa

copy right,
syazana =P

No comments: